Skargi i wnioski
Składanie i rozpatrywanie skarg i wniosków |
Tryb składania i rozpatrywania skarg i wniosków określa § 56. "Regulaminu Organizacyjnego" Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Skargi i wnioski na temat działalności Zakładu powinny być składane do Dyrektora Zakładu lub jego zastępców pisemnie lub osobiście.
Przedmiotem skargi może być:
- zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracownika Zakładu,
- naruszenie obowiązujących przepisów i regulaminów oraz słusznych interesów obywateli,
- nieprzestrzeganie praw pacjenta.
Odpowiedzi na zgłoszone skargi lub wnioski udzielane są w terminie 30 dni od daty ich złożenia.
W sprawach skarg i wniosków Dyrektor Zakładu przyjmuje interesantów w czwartki w godzinach 12.00-13.00 w budynku administracji przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 26.
Metryka strony